loading...
نضال عروسک زیبای من
سینه چاک بازدید : 172 پنجشنبه 08 مهر 1389 نظرات (0)

دوست دارم دست در دستانت آواز سر دهم

دوست دارم در جاده اى بى انتها در کنارت قدم بردارم 

دوست دارم تا آخر دنيا نگاهت کنم

دوست دارم در آغوشت بگيرم تا گرماى تنم تو را آرام سازد 

دوست دارم دست در زلفان پر پيچ و تابت کرده و لطافتش را حس کنم

دوست دارم در وقت دلتنگيها نوازشت کنم

دوست دارم با تمام وجود به آهنگ صدايت گوش دهم و حرفهايت را بشنوم

دوست دارم چشمان سياهت خوشبختى را در کنارم ببيند

دوست دارم تا انتهاى سرنوشت چه بد و چه خوب کنارت باشم 

دوست دارم لب بر لبانت گذارم تا طعم شيرين زندگى را حس کنم

دوست دارم تکيه گاهت باشم

دوست دارم بدانى عاشقت هستم

دوست دارم تمام زندگيم را به تو تقديم کنم

دوست دارم خلاصه زندگيم را در تو ببينم

دوست دارم به تو اعتماد کنم

دوست دارم برايت بهترين دوست دنيا باشم

دوست دارم عشق را در نگاهت ببينم 

دوستت دارم از ابتدا تا انتهايم...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
... ای عشق ادرکنی زیباترین عروسک دنیا نضال منه او عشق بی بدیل قلب عاشق منه اما ... حیف که نمیتونیم بهم برسیم قشنگی قسمت ماست ولی خیلی تلخه ....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 5,277