loading...
نضال عروسک زیبای من
سینه چاک بازدید : 192 سه شنبه 30 شهریور 1389 نظرات (0)

بوسه یعنی وصل شیرین دولب

بوسه یعنی عشق در اعماق شب

بوسه یعنی مستی از مشروب عشق

بوسه یعتی آتش و گرمای تب

بوسه یعنی لذت از دلدادگی لذت از شب لذت از دیوانگی

بوسه یعنی حس خوبه طعم عشق طعمه شیرینی به رنگ سادگی

بوسه یعنی آغازی برای ما شدن

لحظه ای با دلبری تنها شدن

بوسه اتش میزند بر جسم و جان

بوسه بر میدارد این شرم از میان

بوسه یعنی شادی و شور و نشاط

بوسه یعنی عشق خالی از گناه

بوسه یعنی قلب تو از آنه من

بوسه یعنی تو همیشه ماله من
...

بوسه عطریست كه از یك گل معطر متصاعد می شود و می توان گفت

بوسه زبان عشق است و یا اینکه بوسه ارمغان و هدیه عشق است به

آنچه که ما عشق می ورزیم و به آن احترام و علاقه قائلیم!

بوسه هدیه خداوندی است برای زنده نگاه داشتن عشق.

هر بوسه ای هدیه ای جدید است از جانب پروردگار و طعمی جدید از

عشق و محبت است !

چه كسی قابل بوسیدن است ؟

در یك كلام می توان گفت كه هر كسی را كه دوست دارید و برای شما دارای

 قداست و احترام است قابل بوسیدن است و بوسیدن نه تنها روشی برای

ابراز علاقه است و راهی برای صمیمیت بیشتر و یكی شدن با كسی است

كه برایتان دوست داشتنی و عزیز است!

شاید به این صراحت و بطور مطلق "بوسه" قابل تعریف نباشد ولی

بقول شكسپیر میتوان به این نتیجه اکتفا کرد که : بوسیدن مهر و

امضای عشق است نسبت به هر آنچه که عشق ورزیدنی است!

 

دوستت دارم چون تنها ترین ستاره زندگی منی

 

   دوستت دارم چون تنها ترین مصراع شعر منی  

 

   دوستت دارم چون تنها ترین فکر منی

 

    دوستت دارم چون زیبا ترین لحظات منی 

   

   دوستت دارم چون زیبا ترین رویای خواب منی 

  

    دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
... ای عشق ادرکنی زیباترین عروسک دنیا نضال منه او عشق بی بدیل قلب عاشق منه اما ... حیف که نمیتونیم بهم برسیم قشنگی قسمت ماست ولی خیلی تلخه ....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 5,278