loading...
نضال عروسک زیبای من
سینه چاک بازدید : 161 پنجشنبه 15 مهر 1389 نظرات (0)
        Hosted by FreeImageHosting.net Free Image Hosting Service

چتر زندگی:

می خواهم برایت چتری باشم

در تمام هیاهوی زندگانی و شور وحال عاشقانی ,

عشق آن نیست که با هم دیگر و کنار یکدیگر

در تمام لحظات خوش و نا خوش در زیر باران باشیم ,

عشق آن است که یکی برای دیگری چتری باشد و

اون هیچوقت نفهمه که چرا خیس نشده ,

می خواهم چتر زندگانیم همیشه بر عشقمان سایه افکند و

چشم تو چشم هم به آینده نزدیک بنگریم و آنگونه از دوست داشتنم

 برایت بگویم که اشکانم از دیدن چهره ی تو فریاد شادی سر دهد و

 به خود ببالد که این بار اشک شوق است نه غم.

چتر من به خود می بالد که دیگر برای یک نفر ,

 سایه و پناه از اشک آسمان نخواهد بود.

چشمانم هر لحظه برای دیدنت دلتنگی می کند و از خود بارانی  

می چکاند که می خواهد بگوید با تمام وجود دوستت دارم.

آنقدر غرق در غرق هم هستیم که دیگر نه بارانی وجود دارد نه

جدایی ,

دیگر ما یکی هستیم و عاشق هم.

دیگر چشمانم عاشق با تو بودن است.

چتر زندگی من چتر نبود ,

بهانه ایی بود برای دوست داشتن و با هم بودن.

نمی دانم این عشق چه سریست که هر گاه به یاد تو می افتم  تپش

ضربان قلبم به فریاد زدن در می آید و

پاهایم سست و بی اعتبار می شود و دستانم به لرزه در می آید

و چشمانم همراه با اشکان ریز و کوچکش به تاری و سیاهی فرو

می رود و چشمانم را که می گشایم دو باره چهره ی مهربان و

آرامش بخش تو مانند یک مسکن در درون بدنم تزریق می شود و

 گویی انگار تمام زندگی را به من داده اند و آرامشی تمام وجودم

را فرا می گیرد که قلبم فریاد می زند ای همه ی وجود من ,

 نبود تو نبود من.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
... ای عشق ادرکنی زیباترین عروسک دنیا نضال منه او عشق بی بدیل قلب عاشق منه اما ... حیف که نمیتونیم بهم برسیم قشنگی قسمت ماست ولی خیلی تلخه ....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 76
  • بازدید کلی : 5,296