loading...
نضال عروسک زیبای من
سینه چاک بازدید : 701 شنبه 24 مهر 1389 نظرات (0)

تورو می خوام

وقتی پیشم نیستی و دوری اونقدر دور که

نمی بینمت

میگم میگذره این چند روزه تورو تو آغوش میگیرم

حالا وقتی که پیشمی تو دستات وقتی توی دستامه

فکر میکنم که آخرش تو مال من نیستی

می میرم

هرجای دنیا که باشی تو چشم من تا آخر دنیا دنبالت می مونه

بدون که تو دنیای دیگه دوباره دستای گرمه

تو میگیرم

میکشه این فکر منو آخر که مال کسه دیگه بشی

دیووونه دیووونه

نمی دونم می دونی که من اگه ازت دور بمونم زود میمیرم

اما روزی میاد ما دوتا یه جا که خیلی دور از همیم

شب و روزو با یه غریبه بی قرار میگذرونیم

اونقدر به تو فکر میکنم که چشمامو تو آغوشش بستم

فکر میکنم که پیشه توام

تو آغوش تو هستم

تورو می خوام تورو تورو تورومی خوام

نگو این دوری از هم

بهم دیگه نمیشه فکر کرد

چون دله واقعی عاشق

هیچ وقت نمیشه دل سرد

دوست دارم واسه همیشه

آرزومه باشی کنارم

نذار تو آغوشی باشم که اصلا دوسش ندارم

تورو می خوام تورو تورو تورو میخوام

وقتی پیشم نیستی و دوری اونقدر دور که نمی بینمت

میگم میگذره این چند روزه تورو تو آغوش میگیرم

حالا وقتی که پیشمی تو دستات وقتی توی دستامه

فکر میکنم که آخرش تو مال من نیستی می میرم

هرجای دنیا که باشی تو چشم من تا آخر دنیا دنبالت می مونه

بدون که تو دنیای دیگه دوباره دستای گرمه تو میگیرم

میکشه این فکر منو آخر که مال کسه دیگه بشی

دیووونه دیووونه

نمی دونم می دونی که من اگه ازت دور بمونم زود میمیرم

اما روزی میاد ما دوتا یه جا که خیلی دور از همیم

شب و روزو با یه غریبه بی قرار میگذرونیم

اونقدر به تو فکر میکنم که چشمامو تو آغوشش بستم

فکر میکنم که پیشه توام

تو آغوش تو هستم

تورو می خوام تورو تورو تورومی خوام

نگو این دوری از هم

بهم دیگه نمیشه فکر کرد

چون دله واقعی عاشق

هیچ وقت نمیشه دل سرد

دوست دارم واسه همیشه

آرزومه باشی کنارم

نذار تو آغوشی باشم که اصلا دوسش ندارم

تورو می خوام تورو تورو تورو میخوام

وقتی پیشم نیستی و دوری اونقدر دور که نمی بینمت

میگم میگذره این چند روزه تورو تو آغوش میگیرم

حالا وقتی که پیشمی تو دستات وقتی توی دستامه

فکر میکنم که آخرش تو مال من نیستی می میرم

هرجای دنیا که باشی تو چشم من تا آخر دنیا دنبالت می مونه

بدون که تو دنیای دیگه دوباره دستای گرمه تو میگیرم

میکشه این فکر منو آخر که مال کسه دیگه بشی

دیووونه دیووونه

نمی دونم می دونی که من اگه ازت دور بمونم زود میمیرم

اما روزی میاد ما دوتا یه جا که خیلی دور از همیم

شب و روزو با یه غریبه بی قرار میگذرونیم

اونقدر به تو فکر میکنم که چشمامو تو آغوشش بستم

فکر میکنم که پیشه توام

تو آغوش تو هستم

تورو می خوام تورو تورو تورومی خوام

نگو این دوری از هم

بهم دیگه نمیشه فکر کرد

چون دله واقعی عاشق

هیچ وقت نمیشه دل سرد

دوست دارم واسه همیشه

آرزومه باشی کنارم

نذار تو آغوشی باشم که اصلا دوسش ندارم

تورو می خوام تورو تورو تورو میخوام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
... ای عشق ادرکنی زیباترین عروسک دنیا نضال منه او عشق بی بدیل قلب عاشق منه اما ... حیف که نمیتونیم بهم برسیم قشنگی قسمت ماست ولی خیلی تلخه ....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 54
  • بازدید کلی : 5,274