loading...
نضال عروسک زیبای من
سینه چاک بازدید : 211 دوشنبه 19 مهر 1389 نظرات (0)

حرفت قبول، لایق خوبی نبوده ام

 

وقتی بدم، موافق خوبی نبوده ام

 

عذرای پاک دامن اشعار آبی ام

 

من را ببخش، وامق خوبی نبوده ام

 

فهمیدی این که خنده تلخم تصنعی است؟

 

 الحق که من منافق خوبی نبوده ام!

 

هر چه نگاه می کنم این روزها به خویش

 

جز شانه های هق هق خوبی نبوده ام

 

این بادها به کهنگی ام طعنه می زنند

 

من بادبان قایق خوبی نبوده ام

 

من هیچ وقت شاعر خوبی نمی شوم!

 

من هیچ وقت خالق خوبی نبوده ام!

 

فهمیدم این که فلسفه من شکستن است

 

هرگز دچار منطق خوبی نبوده ام

 

حرفت قبول، هرچه که گفتی قبول، آه

 

اما نگو که عاشق خوبی نبوده ام!

...

 از : امیر مرزبان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
... ای عشق ادرکنی زیباترین عروسک دنیا نضال منه او عشق بی بدیل قلب عاشق منه اما ... حیف که نمیتونیم بهم برسیم قشنگی قسمت ماست ولی خیلی تلخه ....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 72
  • بازدید کلی : 5,292