loading...
نضال عروسک زیبای من
سینه چاک بازدید : 415 پنجشنبه 01 مهر 1389 نظرات (0)

 

 

اگه داشتم تو رو دنیام یه صفای دیگه داشت ... 

شب عشقم واسه من حال و هوای دیگه داشت

 

اگه داشتم تو رو رسوای عبادت می شدم ...

دلم این خسته ی عاشق یه خدای دیگه داشت

 

 اگه داشتم تو رو اون قصه نویس ...

واسه من یه قصه های دیگه داشت

 

می دونم زندگیم اینجوری نبود  ... 

می دونم مرد عاشق یه شبای دیگه داشت

 

 اگه داشتم تو رو اون میخونه که جای منه  ... 

شبا اونجا جای من یه بینوای دیگه داشت

 

نمیگم با تو صد گریه دیگه گریه نبود  ...

با تو این زمزمه ها یه های های دیگه داشت

 

 میدونم پیش تو آروم میشدم حتی اگه  ... 

قهر و نازت واسه من درد و بلای دیگه داشت

 

اگه یارم میشدی صاحب دنیات میشدم  ... 

فکر نکن چشمای تو یه عاشقای دیگه داشت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
... ای عشق ادرکنی زیباترین عروسک دنیا نضال منه او عشق بی بدیل قلب عاشق منه اما ... حیف که نمیتونیم بهم برسیم قشنگی قسمت ماست ولی خیلی تلخه ....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 71
  • بازدید کلی : 5,291