loading...
نضال عروسک زیبای من
سینه چاک بازدید : 351 پنجشنبه 01 مهر 1389 نظرات (0)
 
می خوام یه قصری بسازم ... پنجره هاش آبی باشه

من باشمو تو باشیو یک شب مهتابی باشه

میخوام یه کاری بکنم شاید بگی دوسم داری

میخوام یه حرفی بزنم که دیگه تنهام نزاری

امشب میخوام تا خود صبح فقط برات دعا کنم

میخوام برات از آسمون یاسای خوشبو بچینم

میخوام شبا عکسه تو رو تو خواب گلها ببینم

امشب میخوام برای تو یه فال حافظ بگیرم

اگر که خوب در نیومد به احترامت بمیرم

امشب میخوام رو آسمون عکس چشاتو بکشم

اگر نگاهم نکنی ناز نگاتو بکشم

امشب میخوام تا خود صبح فقط برات دعا کنم

برای خوشبخت شدنت خدا خدا خدا کنم

میخوام تو رو قسم بدم به جون هرچی عاشقه

به جون هر چی قلب صاف رنگ گل شقایقه

یه موقعی فکر نکنی دلم واست تنگ نمیشه

فکر نکنی اگه بری زندگی کمرنگ نمیشه

امشب میخوام تا خود صبح فقط برات دعا کنم
 
برای خوشبخت شدنت خدا خدا خدا کنم
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
... ای عشق ادرکنی زیباترین عروسک دنیا نضال منه او عشق بی بدیل قلب عاشق منه اما ... حیف که نمیتونیم بهم برسیم قشنگی قسمت ماست ولی خیلی تلخه ....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 73
  • بازدید کلی : 5,293